free from spots

Acneea nu este numai pentru adolescenți!

Nu ești singur!

\\SRV-PUBLIC-2015\Applications\Site-LRP-Inter-V4\Maquettes\online\includeV4\images-dyn\freefromspots2

Cum poate somnul de frumusețe să îmbunătățească aspectul tenului?

Chiar nu sunt suficiente ore într-o zi. Mersul la serviciu, gătitul, mersul la sala de sport, petrecerea timpului cu familia și încercarea de a socializa ne lasă puțin timp pentru a face alte lucruri! Cu atât de multe lucruri de făcut, unele persoane consideră că zilele încep mult mai devreme și se termină mult mai târziu. Cu toate că majoritatea dintre noi nu au nevoie de niciun fel de încurajări pentru a se odihni în weekend, somnul este adesea primul lucru pentru care facem compromisuri pe parcursul săptămânii pentru a ne menține în formă pe parcursul vieților noastre haotice. Dar sacrificarea socializării pentru somn poate îmbunătăți aspectul tenului nostru?

\\SRV-PUBLIC-2015\Applications\Site-LRP-Inter-V4\Maquettes\online\includeV4\images-dyn\freefromspots2\mag\ffs2_mag_112646690.jpg

Cum poate somnul de frumusețe să îmbunătățească aspectul tenului?

”Somnul de frumusețe” în mod clar nu este doar un mit. În timp ce dormim, corpul nostru lucrează pentru a elimina toxinele din piele, dar și pentru a o vindeca și pentru a o reînnoi. Așa că atunci când scurtăm timpul de somn, de fapt întrerupem și capacitatea corpului de a îndeplini aceste funcții.

Inflamația:

O lipsă de somn sau un somn întrerupt, poate duce la creșterea activității hormonilor de stres. Aceste vești sunt nefaste pentru un ten predispus la acnee deoarece acest fapt agravează starea inflamatorie a pielii, în special roșeața și psoriazisul. O inflamație ridicată poate duce la înrăutățirea roșeții și poate duce  la o sensibilitate ridicată. Dacă sunteți stresat(ă) în somn, corpul dumneavoastră va crește producția de glucocorticoizi. Glucocorticoizii sunt hormoni steroizi care impedică ca sistemul imunitar să lucreze și este de obicei folosit pentru a trata persoanele cu un sistem imunitar supraactiv. Supraproducția de glucocorticoizi poate avea drept rezultat anormalități ale structurii și funcționării pielii, determinând astfel condițiile acneice.

Tratamente de noapte:

Noaptea este cel mai bun moment pentru ca tratamentele pentru acnee să aibă efect. Retinolul este un ingredient deosebit de popular în tratarea afecțiunilor pielii. Este o formă mai blândă a Tretinoinei și are efect asupra reînnoirii celulelor pielii și a strângerii porilor. Produsele care conțin retinol trebuie aplicate înainte de somn deoarece reînnoirea celulară este cea mai puternică pe parcursul nopții, și mai mult chiar, noua piele formată este extrem de delicată și nu ar trebui expusă la soare. Somnul este esențial datorită faptului că tratamentul cu Retinol va face ca pielea să devină mult mai sensibilă la soare.

Schimbarea fețelor de pernă:

În mod cert acesta nu este un tratament drastic rapid, dar poate opri dezvoltarea afecțiunilor. Fețele de pernă, la fel ca și pensulele de machiaj și prosoapele de mână mențin impuritățile și  sebumul atunci când nu sunt curățate în mod regulat. Toate acestea sunt transferate pe piele în timp ce dormiți și pot fi responsabile pentru blocarea porilor și pentru formarea noilor pete de roșeață. Asigurați-vă că vă spălați pielea înainte de a merge la culcare și că schimbați fețele de pernă de cel puțin 2 ori pe săptămână dacă aveți un ten cu probleme.

Cum pot să dorm mai bine noaptea?

Așa că dacă cheia către un ten fără probleme este un somn bun pe timpul nopții, care este modalitatea cea mai bună de a obține un astfel de somn?

Mâncați mai devreme:

Pentru început, asigurați-vă că nu mâncați o porție mare de mâncare aproape de ora de culcare. Ultima masă ar trebui să fie cu câteva ore înainte de ora de culcare. O masă grea, urmată de niciun fel de activitate, nu reprezintă o situație ideală pentru corpul dumneavoastră pentru a procesa alimentele și poate duce la probleme digestive și la un somn întrerupt.

Evitați ecranele înainte de a merge la culcare:

E normal să vă permiteți puțină relaxare înainte de a termina seara. Făcând ceva care vă crește starea de alertare nu va ajuta corpul să își dea seama că trebuie să dea stingerea.

Dormiți mai mult:

Majoritatea studiilor sugerează că undeva între șapte și nouă ore sunt adecvate pentru somn.

Așa că, dacă doriți încă un motiv pentru a închide ochii, trebuie să știți că acesta vă poate ajuta să scăpați de problemele tenului!

Acest articol este strict informativ.
Îți recomandăm să soliciți sfaturile unui dermatolog înainte de a începe un nou regim sau a urma un tratament.

32240
|||

Rutina de îngrijire potrivită

Descoperă mai multe despre îngrijirea pielii predispuse la acnee